torsdag 8 november 2012

Torsdag

Idag är vi lediga och trötta
Gick upp i tid för att ringa vårdcentralen och se om det gick att byta tid, men de hade fullbokat så näää de får lösa sig på annat vis

Kollar på Walk The Line, en film om Johnny Cash's liv och börjat med lite smycken och planerat

Även fått tvättat lite och lagat några naglar som hade spruckit

Ska strax åka till jobbet för att hämta däcken och åka och byta till vinterdäck så jag kan köra tryggt till Helsingborg i helgen, lite nervös är jag faktiskt!!!

En bild på den fina stringhyllan som jag har i köket, nu får de inte plats så mycket mer på den :)

8 kommentarer:

  1. Sv: tack:}
    vet inte riktigt, spela ingen roll om jag planera nåt ändå, min söta karl kom me andra idéer iaf ;) själv då?
    ska kika in tävlingen dåra:}

    ååh vilka fina grunkor du ha te hyllan, vill flytta ut så jag kan inreda litt i 50-tals stil!

    SvaraRadera
  2. Ska du hitta på i helgen? Om du kör till Helsingborg kör du ju nästan förbi där jag bor ;)

    SvaraRadera
  3. Åhh saknar helsingborg redan!!
    Snyggt med hyllan =)

    SV; ja det skulle va kul om du gjorde det behöver lite ny insperation till håret. tack så mycket=)

    SvaraRadera
  4. Tack gumman :) den jag ska beställa kommer ifrån Noshame men det finns många andra hemsidor med, den är precis lagom till vår och höst tycker jag! Ska köpa snygga tygmärken till den sen och sy dit :) <3

    SvaraRadera
  5. Nu blev jag lite avis, vill också ha en stringhylla med fina saker i! :)

    SvaraRadera
  6. Effektiv dag, härligt! Älskar din hylla med alla fina saker. Självgår man i drömmar om att renovera köket så det blir så där fint, som man drömmer ;)

    SvaraRadera
  7. alskar hyllan1 ar ute efetr natt liknande! ahh walk the line ar min favvis! :))

    SvaraRadera
  8. Sv. Tack så mycket! Det gick nog faktiskt bra, bara för att du höll tummarna för mig! :D Ahaa, så roligt! Jag bor i ju Halmstad :)

    SvaraRadera