fredag 2 november 2012

Fredag & osäkerhet

Idag är det fredag och jag är nog mer osäker på det mesta än vad jag trodde
Inte bara det att jag inte har känslor och är glad ena stunden och nästa har jag massor med känslor och är ledsen & gråter..
Orka, känner inte igen mig själv längre! Alltså det måste vara dessa jävla mini piller, varför skriver man ut sånt till ungdomar egentligen? Med hormoner och skit?! 
Man mår ju bara bajs, ja man blir inte direkt glad av dem iallafall... 
Längtar till den 16e som fan nu, mamma var söt igår och sa att hon kunde åka med mig med till UM så jag slipper ta bussen hem, tänk om jag har ont liksom och knappt kan gå? Haha man vet ju aldrig med mig...

Detta var ju inte meningen att det skulle bli ännu en skit blogg om känslor hit och dit.. Men men!

Såg förut också att det ska vara dans på Möllans den 24e, har jävla lust att åka dit asså, men inte ensam
Får la se till att ragga upp någon och åka dit och dansa med haha
Får la se hur det går
Senast jag dansade var på A-Bombers för typ 3 månader sen, svin länge sen nu iallafall, plus att man va ju skit full då med haha
Blir nog kul om det blir av iallafall!

Fick aldrig hem hårfärgen från CyberloxShop igår, så hoppas jag har fått den till posten idag efter jobbet!
Så trött på illröd hårboten och mörk på längderna men älskar rött hår mer och mer, love hihi!
Men har jag fått hårfärgen till efter jobbet idag iallafall ska jag nog åka och köpa blekningsmedel till håret och sen åka hem till mor och bleka det, enklare om hon har det håret där bak som jag inte ser och jag allt annat typ ;) 

Kanske ska åka med Alexa på fest i Torslanda imon, får änna se på det
Sånt folk är inte så kul att vara nykter med, för ja jag ska ju inte dricka på ett tag nu! Men tänkte ta bilden dit isåfall, som tur är ska Alexa också va nykter

Och igår när jag låg där i sängen och skulle försöka sova så börja jag drömma om att gadda mig igen, såklart
Eller alltså jag har inga gaddningar än, men snart hoppas jag!!
Tänkte försöka fixa klart så mycket som möjligt hemma nu så snart som möjligt, så kan jag börja spara till tattoos och sånt efter det, bra va?

Jag vill ha dig ibland, men du vill aldrig ha mig...



8 kommentarer:

  1. Det kommer jag inte ha råd med för ens jag får ett jobb...

    Mina sista köp innan jul sen är det dags för julklappar :) <3

    Okej :/

    SvaraRadera
  2. Jo jag men pratade om dom klänningarna jag har köpt nu är mina sista köp för detta år eftersom det är dags för julklappar.

    SvaraRadera
  3. Ja jag fick en toast järn i julklapp någon gång men annars lånar vi ett voffel järn av min killes föräldrar så länge :P

    SvaraRadera
  4. Torslanda? Bor du också i Gbg? Har inte jag förstått innan isåfall. haha. Jag var i Torslanda på fest förra helgen, lite snobbigt kan man ju säga. Men människor på den festen var trevliga i alla fall.

    Jag har själv haft rött hår i två omgångar, sjukt snyggt är det. Men jobbigt att hålla det rött dock.

    Vet, är det bästa skalet till Iphone helt klart :D Det är IFKs sista match för säsongen, mot DIF på söndag.
    Klart jag läser det du skriver, är väl det bloggar är till för? För att läsas alltså? Hoppas du kommer mår bättre när du får spiralen istället.

    SvaraRadera
  5. SV; Haha, ja äger faktiskt en sån! Men den är bara använd typ 2gånger,, jag kör utan helt enkelt! Går lika bra det! ;D

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får en underbar helg!! =)

    SvaraRadera
  7. Sv: Bäst så efter som jag har en sambo som inte kan komma på vad han önskar sig :P

    Här har vi redan bestämt hos vem föräldrar vi ska fira julafton samt juldagen hos :P

    SvaraRadera