torsdag 1 november 2012

Torsdag

Idag är vi tröttna, less & har lite ont i bröstet

Tränade lite igår iallafall, det var gött
Ska börja om lite försiktigt eftersom jag fick ont sist, och sen gå på hårdare och hårdare så pass att jag känner att jag klarar av det och inte får ont igen

Fick hem My Little Pony formen igår från Ebay som jag köpte förra veckan, som jag ska testa efter jobbet idag till mina smycken & modevisningen i början av dec.

Är gött sugen på att baka lussebullar & pepparkakor redan!
Kan det inte komma lite snö också? Ska bara byta däcken på bilen så är jag helt jävla förberedd denna gången på kylan & snön
Ja, när jag tänker på det nu så känns det kanske mysigt med julen, men när den väl är här har jag la redan tröttnat som vanligt haha

Känslorna just nu är väldigt upp och ner
Jag har känslor för Dig ena stunden och andra stunden har jag det inte
Samma sak med mitt humör, ena stunden är jag super glad och andra jävla depp & gråter, wtf?
Längtar till jag får byte ppiller mot spiral istället, blir snart galen!

Meningen att jag ska på Halloween fest imon efter jobbet hos Saru, men får se hur det blir med det
Mår jag såhär så stannar jag nog hemma istället, ska ju ändå inte dricka!

Vad ska ni hitta på i helgen?

4 kommentarer:

  1. sv: Tack (:

    Jag och pojken satt faktiskt igår och planerade vilka dagar vi ska baka lussekatter och pepparkakor. Jag har också kommit i någon sorts julstämmning redan.

    Tråkigt att ditt humör hoppar upp o ner sådär. Hoppas det blir bättre.

    I helgen blir det en liten utgång och fotboll.

    SvaraRadera
  2. SV; Det är Cillas signatur, hon som redigerat o fotat! :)

    SvaraRadera
  3. Ja det där med känslor är fan inte lätt. Jag ska jobba hela helgen, känns lagom kul! Men hoppas du får en trevlig helg! :)

    SvaraRadera
  4. Kärlek är jobbigt. Be strong!

    I helgen hoppas jag på halloweenfest. Ska bara hitta någon som vill hänga på först haha!

    SvaraRadera