onsdag 21 november 2012

Torsdag

Idag är det torsdag, ska jobba, sen lämna av bilen vid Hjalmar, åka med pappa till centralen föra att lämna av Marre och sen ska vi åka och träna

Får se om jag orkar pyssla ikväll med smyckena efter jag tränat, räcker med trötthet efter jobbet liksom
Men börjar änna känna mig stressad inför modevisningen om 2 veckor nu, de mesta av smyckena är ju klara
Men inte börjat på Cissis dreads än plus att jag hade behövt beställa lite pärlor
Får la se hur de blir med det

Och min jätte roliga mobilräkning från Tele2 som jag såg heromdagen var fan på 1600 kr, hallå liksom?! Har jag ring för så jävla mycket?
Aja får nog byta upp mig från Volym Låg till Volym Mellan istället, så blire nog inte lika hög då iallafall

Börja fundera lite inför helgen också
Imon fredag ska jag jobba och sen hem och göra dreads, lör dreads och kanske bugga eller bio, sön middag hos syster & bio om det inte blir på lör :) 

 

Vad ska ni hitta på i helgen?

 

4 kommentarer:

  1. Låter som en pysslig och bra helg!

    Själv ska jag iväg på taco-knyt imorgon och på lördag ska jag först på bloggträff och sedan på avskedsfest hos en vän :) Söndagen tillbringas nog i soffan, haha!

    SvaraRadera
  2. Sv. Tack gumman :) Vi bor i ett ganska så stort hus som vi hyr av mina föräldrar :) Egentligen är det lite onödigt stort för två personer men har man möjligheten att hyra av mamma och pappa så tar man ju gärna den ;)

    SvaraRadera
  3. sv: Jag älskar dock vintern, men sommaren lockar ju alltid.

    Vad är det för modevisning du grejar så för? Nyficken :D Hoppas att du hinner klart med allt innan det är dax.
    Kram Meela

    SvaraRadera
  4. sv; Köp! det är inte så dyrt ;)

    SvaraRadera