onsdag 21 november 2012

Onsdag

Vart tyst några dagar nu, i know, sorry
Inte mått så bra, inte vart deppig eller så på det sättet, börjar ännu bli bättre redan nu när jag slutat med p-pillrena
Men mått illa pga ont i magen, känt som jag behövt spy & som jag haft feber
Tagit Alvedon idag så vi får hoppas att jag slipper 
Men bara några dagar kvar sen så är allt som det ska igen, jippi!! :D

Awh, har funderingar på det där med tatueringar, älskar dödskallar och skelett, men tror ändå inte jag skulle vilja gadda det, jag menar jag kommer ju ha det där hela livet?!
Haha fjompiga Johanna kommer fram nu..
Men hittade ett motiv på Instagram förut, om man ändrar lite hade det nog blivit lite snyggt
Även fast det är skelett/zombies 
Hade nog blivit snyggt, och nääää alla gaddarna som jag kommer vilja ha och kommer skaffa kommer inte liksom passa ihop med varann, som på en tavla ni vet
Som jag egentligen vill, men skit samma haha
Kommer la mestades va old school, men antagligen inte denna om jag någon gång gör den

Har ni några funderingar på tattoo motiv eller så?



16 kommentarer:

  1. Då blir det lite svårt :/ du får göra pannkakor istället :}

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att du mått så dåligt :/
    Jag är inte så förtjust i tatueringar överhuvudtaget faktiskt (:

    Jag skrev vanlig dagbok när jag var yngre så det är därifrån allt är hämtat.

    SvaraRadera
  3. Sv: Åh det skulle va snyggt men som du sa det blir så jobbigt när man ska tvätta håret :( Synd att man inte var super tät med pengar så man kunde anlita någon som tvättade håret åt än :D

    Jag tycker det är bra att fjompiga johanna kommer fram för som du sa så kommer du ju ha tatueringen hela ditt liv. Bättre att tänka över motivet en gång extra så man verkligen är säker på det :)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar de flesta tatueringar, dock kan jag tycka att just dödskallar i sig är lite pinsamma :) Ett helt skelett däremot vore ju mycket snyggare!

    Sv: Klart det kommer bilder när vi kommit igång :D

    SvaraRadera
  5. Jo det är nog så.

    Jag har en tatuering, har tuterat in IFK, ska antagligen skriva GBG under också men annars är jag inte mycket för det.

    SvaraRadera
  6. Är du intresserad av att hålla i tävlingar på din blogg? Jag har skrivit ett inlägg om ett jättebra
    tips för att snabbt komma igång med att hålla i tävlingar för olika företag!
    kika in! :D
    Direktlänk: http://www.nattstad.se/Bambis?id=5209866

    Puss!

    SvaraRadera
  7. På Vila köpte jag alla mina. Tror det finns på VeroModa också. :) /eembla.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Åh det är ju så mycket att tänka på.. Jag försöker komma på om jag vill ha realistiska oldschool, typ Gil Elvgreen-stil på pinuppor och annat. Eller om jag vill ha mer classic oldschool, lite Sailor Jerry stil. Vill gärna att allt ska passa ihop, inte blanda Gil Elvgreen med Sailor Jerry (bara för att vara konkret), men har några motiv jag vill ha på ena sättet och några på andra.

    Haha, jag ska börja någon annanstans än på armen tror jag. Har planer om en i nacken, där kommer jag ju bara ha en tatuering och då behöver den inte smälta ihop med något tema så. En realistisk fladdermus. Om jag pallar, haha har hört att det känns som om att bli grävd i hjärnan om man tatuerar nacken.

    Sen kan man börja stort, med en bild på låret t.ex., jag vill nog bara ha max en på varje lår, om ens det, kanske någon på fötterna. Så det är också enstaka, dom måste inte matcha allt. Men armarna, det SKA vara som en "tavla" för mig.. HAHA!

    Svar: Men du bloggar ju med blogspot, jag tror det är därför folk ofta skriver "anonymt", att man glömmer klicka vad man kommenterar ifrån och fylla i uppgifter?

    Jag har inget emot det så länge människor är trevliga! :)

    SvaraRadera
  9. Sv: tycker inte om de plåsterna så mkt faktiskt. Men tack ändå för tipset :)

    haha ja eller kanske folie :D

    SvaraRadera
  10. Mina tatueringar kommer heller inte passa ihop eftersom att jag är en riktig kameleont i övrigt och gillar typ allt, men det är bara att köra på ändå ;) blir minst lika snyggt iallafall!

    Tänk vad som är allra mest du. Något som representerar dig? :)

    sv; Tack :) det är faktiskt min egna lägenhet detta. Har skaffat eget då det blir enklare så med alla bussar och sånt :)

    Ja, jo det är ju lite tråkigt sånt där :/ Men jag känner ändå att det är rätt :) så det känns inte så hemskt för mig ändå faktiskt. Även om jag skulle vilja vara med båda. Men ska va hos mamma den 25e och äta mat och byta klappar :)

    SvaraRadera
  11. Jo det vart faktiskt bättre senare mot kvällen!
    Lät ju inte som du har haft det särskilt bra heller,
    hoppas du blir piggare.. :)

    Jo jag har ett par stycken jag funderar på..
    Min kompis håller på att rita en tatuering som
    är tillägnad familjen åt mig just nu :)
    sen så vill ja ha elvis och lite annat :)

    SvaraRadera
  12. Hehe tack, hon är riktigt god min lilla tjej.

    Ja du hoppas också att eksemet ska försvinn. Blir ju tokig när det kliar och spricker i hela handen, eller hela, nu överdrev jag haha. Men det är små sprickor och det gör skit ont :(

    Ja men den bilden var ju söt. Gör om den lite bara så den passar din personlighet lite mer bara så har du en full poängare:)

    Hoppas du kommer på nån gaddning du verkligen vill göra, man blir beroende bara så du vet :)

    Hoppas du är frisk snart, inget kul att må så där :(
    Kram

    SvaraRadera
  13. den bilden var ju skitsöt, hade varit fin som en tatuering tror jag :)

    och svar; nej det är desvärre icke jag som tagit bilderna, fast jag hade önskat haha!

    SvaraRadera
  14. Sv: Jag vet inte vart man hittar dom,damsuger runt på nätet och ebay! Hittade bilden på weheartit :)

    Ögonbryns pennan är Lumene´s Blond :) Ja det där med frisyrer är bara att öva öva och öva! Mitt hår har precis blivit så pass långt att jag kan sätta upp det i frisyrer och göra lockar :)

    SvaraRadera
  15. SV: haha ja eller inte hela klassen bara vi två som ska ha hand o mössorn fick se och kolla in nyheterna för student 2014, lite väl tidigt kan jag å tycka men men. :)

    Så grymt svårt de där med tattueringar, men vill ha så mycket och så enormt svårt att bestämma.
    Precis som du säger de ska ju sitta där hela livet ;)

    SvaraRadera
  16. ja jag vill bara bli klar nu känner jag :/ tack :)

    SvaraRadera