lördag 3 november 2012

Lördag

Idag är allt skit segt
Var på Sarus Halloween party igår som sagt, var hemma efter 1 och kollade på serier till 2 höhö
Sov till efter 12 idag, bara segat framför datorn & tvn typ, gött är de
Sov en timma typ efter 4 och nu sitter jag här igen
Hann inte se så mycket av ljuset utomhus idag, men men 

Ska hem lite senare till mor på Tapas, Spansk måltid med massa små rätter för de som vill veta
Jätte gott! Brukar dock vara lite fläsk i alla rätterna, men eftersom min syster och hennes man kommer som är muslimer och de inte äter fläsk, så blir de inge fläsk alls.

Kan visa er lite bilder från google på vad Tapas är ^__^ 


Alltså vet ni?!
Faaaaan vad jag saknar Spanien nu :(

8 kommentarer:

  1. Ja det finns det nog :) finns billiga på Ö&B och Rusta med :)

    SvaraRadera
  2. SV; Haha förlåt, jag missade det andra du skrev ;D Har alltid kört utan såndär sak, så har ju lixom vant mig vid det. Jomen precis, tupera, spraya, sen brukar ja rulla upp det på locktången en snabbis med. Så håller det bättre, o blir lättare att "rulla". Men träning ger färdighet! Det är inte alltid så lätt som man kan tro, haha :)

    SvaraRadera
  3. ser såå gott ut ju :)
    Gött med slappardagar :)
    KRam

    SvaraRadera
  4. sv: de va himla kul å träffa dom igen, å de är nåt man faktiskt borde ta sig tid för å göra betydligt oftare!! :)

    SvaraRadera
  5. Gott med Tapas (:

    Jag bor en liten bit från Wieselgrensplatsen, inte särskilt långt från Tuve heller. Ta 6min till Tuvetorg med bussen tro jag (:
    Nej det är sant. Men är rätt tråkigt när man märker att folk skriver och inte ar läst någonting av dem man skrivit.

    SvaraRadera
  6. tycker inta tapas verkar så gott men hört många som rekommenderar det ^^ snyggt med röda färgen! synd att utväxten ska synas så nedrans fort för en annans del :/ allt bra?

    SvaraRadera