onsdag 28 november 2012

Johan Engbergs Antik - Antikladan i Lilla Edet

Ja, tänkte berätta lite om loppisen/antikladan i Lilla Edet som jag och pappa besökte i lördags

Denna loppisen är verkligen min favorit, flera rum med massor av fint, både möbler, porslin, bestick och annan inredning
Bra priser och de har lite som passar alla
När vi var där nu gick vi runt i 1-1,5 timma men gången innan när jag var där med Alexa i slutet av Juni gick vi runt där i 3-4 timmar, bilder från den gången hittar ni HÄR.

Bild från deras hemsida, ifall ni skulle vilja åka dit och kika själva!

Mina egna foton från i helgen som var:

                                                                    Pappa ♥



                                                                   Vill ha! ;O





Sängbordet som jag köpte, bättre bild på det & byrån kommer senare
 


 

5 kommentarer:

  1. Älskar att gå på Loppisar, man hittar alltid nåt litet fynd!

    SV: okej är i princip upp växt med Meduza:P
    Absolut det har jag gjor, hoppas bara det blev rätt!

    SvaraRadera
  2. Åhh vilken väl organiserad loppis och mycket fint. det gillas alltid! :D
    sv: Nej det var inte jag som skrev på Hayriden, dock vill jag gå på den nästa år om man det passar osv.
    Frukosten varierar jag med mjölk, yoghurt o filmjölk. Fint som smör ;D
    Kram

    SvaraRadera
  3. HAHAHA åh nej lilla edet.. Har du hört den här? http://www.youtube.com/watch?v=rVjAXdF2QE4

    Svar: Jo.. Men det måste ju komma efter jul också.. Tycker jag? Det kan man ju trösta sig med.

    SvaraRadera
  4. tack, haha ja jag är väl de! men snart gå_r man där med rullator haha ligger på lite över 1000 kr säkert med hytt osv

    SvaraRadera
  5. Det där är verkligen en toppenloppis. Nästan som att gå på en museum! Underbart!

    Här i Uddevalla finns ju Söders Nostalgi, en liten mindre variant men där finns det mycket 50-talsgrejer =)

    SvaraRadera