torsdag 8 november 2012

Torsdag kväll

Som sagt är jag otroligt trött idag
Är nog för att jag inte druckit kaffe på hela dagen, dricker lite varm choklad nu, inte för att bli pigg men för att de är gott ^^

Funderade tidigare ikväll på allt som man förlorat de senaste åren, sen jag flyttade hemifrån alltså
Typ under de senaste 2,5 åren
Och egentligen är det inte så värst mycket, vunnit mycket mycket mera
Och utvecklats nått så enormt, kul när gamla vänner som man inte pratat eller umgåtts med på något år påpekar de
Då mår man faktiskt bra, för man har utvecklats till det bättre och är tvärtom än vad man var innan

Nu ska jag plocka ihop träningsväskan, fixa lunchen till imon och sen nana, gonatt sötnowsar!


2 kommentarer:

  1. Ja visst är det :)

    Jo men det gör jag :)

    SvaraRadera
  2. Ja imorse var det riktigt kallt ute och massa frost :o nja jag håller på och laddar hem dom och Johan Falk hehe :) okej det har jag gjort, har haft en sån jacka tidigare som jag skulle skriva med text penna på ryggen men blev inte som jag hade tänkt mig så därför vill jag ha en ny haha! Ja jag med men jag längtar till julafton med <3

    SvaraRadera