fredag 9 november 2012

Fredag

Well, idag efter jobbet ska jag träna och köpa något till Fars Dag som är på sön, vad vet jag inte än
Vad ska du ge din far? Någon som har någe bra tips?

Behöver också köpa eyeliner så ska kolla på det
Hade velat köpa röda hårspännen med så det matchar håret, var in på Instagram som tipsade om Glitter, så kanske går dit och kikar om de har det

 Ska också plocka ihop det jag ska ha med mig imon när jag åker till Helsingborg, inte för att det är så mycket, men får ha med mig nattlinne  & tvål att ta bort sminket med

Fixa naglarna också så de är fina över helgen, viktiga saker ;)

Vad ska ni hitta på i helgen?

 

12 kommentarer:

  1. Sv: jag handlade lite julklappar till mina föräldrar och min kusin. Sen köpte jag lite smått o gott till mig själv sen så avslutade jag det hela med att tatuera mig :D

    Jävla lyllo! :P

    Min helg blir lugn, ska vara hundvakt åt en tjejkompis hundar i dag tills i morrn kväll :)

    SvaraRadera
  2. Åh ja just det, Fars dag. Min pappa bor i Florida, undrar om Fars dag är samma datum där som i Sverige.

    Jag håller just nu på och funderar på vad jag ska göra i helgen. En utflykt skulle vara mysigt. Kanske picnic i naturen.

    Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Min pappa håller på och bygger ett garage. Så jag köpte cowboy plåster till honom ifall han slår sig på tummen. Och ett par triss så kanske han slipper bygga mer ;)

    SvaraRadera
  4. Var sjukt länge sedan jag var nere i Helsingborg, tycker om den staden på något sätt. Vad ska du göra där? (:

    Min pappa fick en IFK-halsduk redan förra helgen. Hans egna idé haha. Vi var inne i blåvitt-shoppen så kom han med förslaget, så det var lätt fixat.

    SvaraRadera
  5. SV; Tack :) Nej har praktik nästa vecka med, så blir några turer till göteborg igen ;)

    SvaraRadera
  6. Ja det ska bli riktigt kul! :D

    SvaraRadera
  7. Sv: Ja visst kan det vara det :) nä har det ibland och nu när jag går hemma igen också... Okej du gör nog ett bra val :)

    SvaraRadera
  8. sv: Nej nej, jag har en pojk i magen som är beräknad att komma den 24 nov, så får be om ursäkt om det tolkades fel :D
    Ja det prickiga var toppen fin, men tyvärr finns det inte ett så stort utbud i affärerna. Fick köpt tre stycken idag som räcker tills han blir äldre :D

    Det bästa att fixa till sin far är nog en go middag och en öl och sällskap :D

    Kram Meela

    SvaraRadera
  9. Hoppas du hade det bra i Helsingborg, är född där=D

    SvaraRadera
  10. Tack det samma :)
    Ja nu börjar hon bli bättre tack och lov haha.

    Hoppas du får en bra start på veckan!

    SvaraRadera
  11. Sv: tack! å jag verkar bli sjuk för ingenting!:((

    vare kul i helsingborg?:)

    SvaraRadera