onsdag 12 december 2012

Onsdag

Vet att jag är superdålig på både att blogga och att svara på kommentarer just nu
Men är för att jag shoppat julklappar, pyntat och städat en del hemma de senaste dagarna efter modevisningen
Ska försöka slänga upp någon bild på granen som jag klädde igår på bloggen iallafall
Vet att man inte ska ta fram den ännu, men ville få lite mer julkänsla hemma och tycker man har framme julpyntet så kort tid som man har ändå ;) 
Plus att jag har så svårt att pynta med allt annat, de känns liksom ditsatt på nå vis haha

Behöver få tag på lite mer julmusik än bara The Baseballs och Elvis, någon som har några bra tips?

Idag efter jobbet ska jag iallafall skynda mig hem för att tvätta all min tvätt, bokat tvättstugan 16-20 idag och är ju inte hemma förrens 17, så hoppas inte någon hinner ta min tid
Då blir jag jävligt trött eftersom jag redan har mcyket tvätt som jag har det efter 2 veckor >_<

4 kommentarer:

  1. JLT med albumet rock this christmas går varm på min spotify :)

    SvaraRadera
  2. Håller med Betty, JLTs julskiva är den bästa! :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du hann med din tvättid.
    Ibland har man bara inte tid för bloggen så är det helt enkelt. Jag förstår dig verkligen.

    Nej det utestället ligger i Borgholm.
    Jo allt är bara bra här tack (:

    SvaraRadera
  4. SVar: Fan! Haha jooo det skulle det, mobilbloggade så det buggade lite, egentligen skulle det varit två inlägg, ett utan bild och en med, men tydligen blev vi utan bild haha!

    SvaraRadera