fredag 21 december 2012

Förändring!

Mjaaao, känner för lite förändrig 
Tänkte kanske fixa någon blond/vit eller svart slinga vid varje öra men vette fan än, och vilket av de?
Kan ju börja med de och sen piercingarna som jag tänkt på ett tag nu
Hade helst gaddat mig, men har inte riktigt råd med det ännu ;)

Men iallafall, ska försöka mig på att göra Faux Bangs med luggen iallafall, öva mig och bli bättre på det, blir bara skit när jag försöker
Men ja, övning ger ju färdighet! 
Så får bli lite inspiration med bilder på snygga damer med det! ;)





14 kommentarer:

  1. Jag tycker att en svart slinga skulle bli snyggt till det röda!
    Julen firar jag tillsammans med min familj hemma hos min bror. Hur ser din jul ut?

    SvaraRadera
  2. Rött hår, platt hår med rak lugg, såååå fint!

    Hihi älskar ljusa färger!:D

    SvaraRadera
  3. Som du skriver, övning ger färdighet så en dag kommer det blir perfekt :D
    Alltid kul med lite förändring, det behövs ibland.

    Ikväll blir det middag o bio och imorgon ska vi baka julgodis.

    SvaraRadera
  4. Min utväxt växte ut sjukt snabbt, så hade redan blivit mörka grejer. Sen hade jag gult, brukar använda sivlerschmpoo men körde en färgning till istället nu (:

    Vi se Hobbit. Det ska göras knäck, kola, vit ischoklad och mozartkulor så blir en del del.

    SvaraRadera
  5. SV; Skaffa en då? ;) Haha åh, o det ska du säja!! ;)

    SvaraRadera
  6. Jag tror dock att du skulle passa alldeles utmärkt i en ÄKTA lugg! :)

    SvaraRadera
  7. blond/vit lät snyggt till det röda :) frisyren ser dock svår ut att fixa! jag brinner för 50-talet, bilarna, musiken och allt men tycker inte själva stilen utåt klär mig så bra.. hehe!

    SvaraRadera
  8. Tycker att saltvattenspray gör det lättare att göra en fakelugg om man tycker håret känns lite "glidigt" eller så, sedan blir det finast om man formar håret lite redan när det är fuktigt :) Två bra tips om det känns svårt :)

    Sv: Taack :)

    SvaraRadera
  9. Ja jag gillar att pyssla & mkt scrapbooking kan det bli :)

    Vitt skulle vara väldigt snyggt de me, men är inte det ganska svårt att få till? Speciellt på redan rött hår

    SvaraRadera
  10. Skit snyggt med Rött och svart så kör på en svart :D

    SV: haha ja vi gjorde ju de ;)

    SvaraRadera
  11. Skulle också kunna göra sånna men jag fixar inte att ha lång lugg, haha, jag blir galen då!

    SvaraRadera
  12. Skaffa vita slingor, det är påfrestande om du har toning i håret dock (det färgar av sig på det vita), men det är vitt som gäller. Svart är något konstigt påhitt tycker jag, haha! Funkar kanske om man har vitt hår då, eftersom att man inte kan ha vita slingor då, men nja.. Tveksam!

    Svar: Dom är riktigt balla..

    SvaraRadera
  13. rött hår med vit slinga, aaassnyggt! :)

    SvaraRadera
  14. åhhh gahhh, de är så galet snyggt med rött hår och du är super fin i de :D kan nog bli kanonens med vit slinga :DDD haha ja jag njuter som attan här nere :D

    SvaraRadera