lördag 22 december 2012

Lördag

Denna lördagen har vart skit seg
Vaknade ganska tidigt men inte fått gjort så mycket

Först skulle jag & Rikky<3 på Liseberg med far, hans sambo, hennes dotter och hennes familj
Men så kände de sig dåliga så blev inte av

Efter 6 på kvällen skulle vi istället på Liseberg med Alexa och hennes pojkvän men så kände mitt hjärta dig dålig så de blev inte av de heller
Så blev inget Liseberg för mig i vinter eftersom de stänger på julafton

Fick istället åkt till stan och umgåtts lite med Alexa

Nu är jag påväg hem och ska leta recept till det jag ska baka imorgon

Hoppas ni haft en bra julhelg än så länge :)

6 kommentarer:

  1. sv: ja en trip till paris skulle sitta som handen i hansken :D
    Hoppas modevisningen gick bra! och att det har blivit lite mindre stressigt nu.
    Tack för lycka hälsningen, värmer gott!
    God jul och god forsättning på dig gums.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du haft en riktigt fin jul :)

    SvaraRadera