fredag 7 december 2012

Fredags trötter

Idag är det fredag, och det firar vi med veckans enda arbetsdag haha

Är sjukt trött idag, sov knappt inatt för jag hade så ont i magen
Kanske lite nervös på något sätt inför modevisningen imon, även om jag inte ska modella
Men är la nervös för mina smycken eller nått haha :P

Ikväll ska jag fixa det sista med smyckena, bara ett armband som ska sättas ihop med berlocker som jag själv gjort, ringar som ska limmas och sätta fast en berlock som jag också själv gjort på ett pärlarmband 
Blir nog bra, och sen om jag hinner ska jag hämta en del julgrejer, iallafall granen i källarn och sätta upp och pynta den haha ^^

Imon är det som sagt modevisningen på ConFusion som gäller på dagen, vad kvällen kommer ha att bjuda på vettefan, märks väl imon och på söndag tänkte jag gymma och göra julpyssel med mor min
Kommer bli supermys!

 

Hur ska ni spendera eran helg? ( :

13 kommentarer:

  1. SV; haha ja det är ju ganska så roligt om man lyckas, vårat blev bara en stor jävla katastrof! haha :D

    SvaraRadera
  2. Låter som en trevlig helg! :)
    Min helg börjar idag och jag bakar bullar och lussekatter :) Kanske blir knäck sen också ;)
    Vet inte vad som händer på lördag o söndag riktigt, men det märks ;p
    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter som en hel trevlig helg :)
    Tack så mycke!

    SV: De va så lite så :)

    SvaraRadera
  4. sv: har letat lite men inte hittat några bra :( vet du några? :D

    SvaraRadera
  5. Sv: ja det är aldrig fel med lite bläck :D
    Tack så mkt och desamma! :)

    SvaraRadera
  6. Kul att det är modevisningsdags! Jag har en sjukt späckad helg, haha. Ikväll ska jag och gubben fira våran 3½årsdag, imorgon ska jag på finaste julmarknaden och sedan ha kunder hela kvällen och på söndag är det shopping med familjen på ikea och massa andra affärer :)

    Sv: Åh, jag vill följa dig med!

    SvaraRadera
  7. Va kul att du ska få visa upp dina smycken :D

    SV: awe tack goa du , det samma!

    SvaraRadera
  8. Sv: tack babe men det blev någe knas med den andra igen och det går inte att ladda upp bilder andra gången det händer mig...

    åh söt du är!! <3

    SvaraRadera
  9. sv: tackar tackar, käne att den var lite juligare ialf ;D
    nja hemma fru och hemma fru, är ju hemma och väntar och då blir det att allt man gör är hemma saker medans gubben får jobba helt enkelt :D

    Lycka till i morgon nu!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Spännande! Vad kul att det går bra för dig :D

    Svar: Gör det, men jag varnar dig! Det är en amerikansk sida så det är svindyrt att frakta hit det :(

    SvaraRadera
  11. Åh, mysigt med julpyssel :)

    sv; Ja jo, många blir ju väldigt svullen av just pasta. :/ Och jag kan nog säga att jag är en av dom tyvärr. Fast äter det dock ibland ändå :) fast inte så ofta.

    Ah okej, ja men det får du gärna göra! Vore jättesnällt :) skulle vara kul att börja pyssla med lite smycken :) vad är det för sida? :)

    Kram

    SvaraRadera
  12. Hej på dig!

    Helgen har bestått av julmarknad med barnen och varit ute i kylan i flera timmar i strääck haha. Men mysigt ändå :)

    Sv: Kan inte riktigt skriva vad som helst på bloggen då det är en galen brud som är inne på min blogg som jagat min gubbe i flera år. Och vill inte att hon ska veta riktigt allt. Hon gör ju inget men skit jobbig är hon.

    Hoppas du får en mysig Söndag!

    SvaraRadera
  13. ja jag håller då med dig! haft en fin helg än så länge? .)

    SvaraRadera