torsdag 27 december 2012

Fredag

Idag är det fredag och det innebär jobb, fastän jag är sjuk
Ensam på kontoret så det är rätt lugnt ändå
Måste ju vara här och svara om en kund ringer osv ;)

Vart meningen att jag skulle på bio ikväll och se Mammas Pojkar med Toffe, men tror att det får bli en annan dag
Känner mig för hängig än så länge för att sitta i en biosalong i 2 timmar, kanske blir film hemma istället!

Imorgon ska jag på julmiddag hos mor med typ hennes släkt, min syster och hennes man
Hoppas bara inte jag blir sämre, för då får jag väl stanna hemma imon! ;(

Annars vet jag inte mer än vad som sker i helgen, förutom på mån då det är nyår
Då är det festa som gäller hemma hos Emma, och då får jag inte va sjuk!!

Får inte sitta ensam under helgen hemma bara, för då tänker jag bara en jävla massa och de är inte okej >__<
Ska försöka bli bättre på att blogga med!

Vad ska ni ha för er under helgen och hur ska ni fira nyår?

4 kommentarer:

  1. Hej hej!

    Hoppas du får en frisk och kry nyår!
    Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  2. ja de var verkligen kul, men litade inte riktigt på vår förare x) åhh du som är så fin i de :) vad lockar då? :D åhh jag måste med se mammaspojkar den verkar så jäkla rolig!! :D

    SvaraRadera
  3. SV: Varje julafton ända sedan jag var liten har jag ringt till min bästa vän för att berätta vad jag har fått i julklapp & se vad hon fått. Varje år har jag öppnat och de sitter typ och äter när jag ringer och har inte öppnat :) Så det har blivit en liten tradition att jag ringer till henne på julafton och även att hennes bror svarar och frågar om det inte är dags att gå hem. Det är en grej han har sagt till mig varje gång jag varit hemma hos dem, jag var där ganska ofta som liten och han tyckte det var kul att retas :)

    Ja 2013 känns som ett bra år, eller jag hoppas på att det blir ett bra år! Skulle vara skönt om lite förändringar hände under året också.

    Under helgen ska jag nog ta det ganska lugnt, kolla på Grey´s säsong 9. De avsnitt som jag har och på Nyår blir det middag tillsammans med mina vänner. Själv?

    SvaraRadera
  4. Krya på dig och hoppas att du får en kanonbra nyår!
    Själv ska jag käka middag med 2 vänner och sedan får vi se vad det blir!

    SvaraRadera