söndag 9 december 2012

Lördag, söndag & måndag

Gomorron folks :)
Vet att jag vart skit dålig med att blogga den senaste veckan
Men har som sagt haft fullt upp inför modevisningen som var i lör

Modevisningen på ConFusion gick jätte bra! Bilder kommer senare när de dyker upp, vart jätte skoj ^^

Efter modevisningen åkte jag med Saru hem, drack lite vin och 2,25or haha
Några timmar senare kom Cissi, Madde och resten av folket men strax efter det blev jag hämtad och åkte hem och sov

I söndags åkte jag till Kärra för att pyssla med mamma & syster
Vi gjorde lite lussebullar & julkort
Ska nog göra lite julgodis i veckan om jag hinner ^^

Idag ska jag städa hos R, träna & åka till Ikea och köpa lite julpyssel och så :)

4 kommentarer:

  1. Låter som att du haft en toppen helg! :)

    SvaraRadera
  2. ha ha ha ser att du med gör en snopp lussekatt..det e fan tradition att göra en sån, här hemma e det de (dock gör jag det då sönerna inte ser det) ha ha ha

    SvaraRadera
  3. Kul att modevisningen gick bra. Och låter väldigt mysigt med att göra julkort och så.
    Allt är bra här, med dig med?

    SvaraRadera
  4. Mysigt att pyssla och göra lussekatter!

    SvaraRadera