söndag 2 december 2012

Helgen

Inte blivit nå bloggande i helgen eftersom jag gick upp hyfsat i tid igår
Kollade på julkalendern, fixade mig & dragon till stan för att träna
Efter träningen träffade jag Louise i stan en stund och besökte El Bastardo för första gången ^^
Sen drog jag hem och gjorde dreadsen till Cissi
Hade velat åka på rockabilly spelningen i Västerlanda men satt hemma och kollade film med Rikky istället
Var nog lika bra de eftersom jag var super trött :)

Idag har jag kollat på julkalendern, myst framför Skilda Världar och fortsatt med Cissis dreads
Drog och tankade upp bilen med så inte den ska dö när de är så kallt ute
Ska strax dra hem från mamma och laga tacos & baka

Hoppas ni haft & får en minst lika bra helg! :D

4 kommentarer:

  1. Låter som du har haft en toppen fin helg :)

    SvaraRadera
  2. Vet du var man hittar fimolera eller möjligtvis cenit lera i flera färger för ett bra pris? Har googlat som en galning men hittar ingen jättebra sida precis. :/ Kram

    SvaraRadera
  3. Svar: Jag önskar inte att det snöar på julafton, då får min mor jobba :)

    SvaraRadera