onsdag 19 december 2012

I'm not the marrying kind

Kan ni förklara en sak för mig?
Hur kan det vara så att när allt är så jävla bra här i livet som det bara går
Så blir det jobbigt för det är så bra?
Liksom man får typ panik av det braiga
Alltså svårt att förklara vad jag menar, kan nog lätt misstolkas

Man man blir liksom rädd att det ska bli dåligt när de är så jävla bra liksom
För man vill ju bara att det ska fortsätta vara bra & man vill ju bara fortsätta att vara lycklig
Eller så gillar man inte att det är bra så man gör allt för att det ska kännas dåligt, jobbigt för att det ska vara som vanligt?
Man är liksom inte van vid så möe annat, man vill stå där och dingla i sin osäkerhet som man alltid gjort innan

Man inser nog inte att det faktiskt kan bli bra igen! 

Love you!

13 kommentarer:

  1. Vann du chansen att synas på min blogg? - Ny chans direkt! - Missa inte chansen att synas på min blogg - Klättra högre upp på topplistan - http://www.nattstad.se/bexollila?id=5744207

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack jag försöker :)

    Hoppas du får en fin onsdag :)

    SvaraRadera
  3. Sv: ja eller hur :) tror dock att den måste kortas. Dels för att jag snubblar på den och sen för att jag inte gillar klänningar som går till fötterna. Men ska nog fråga farmor om lov först ;)

    Hoppas du har en bra dag :)

    SvaraRadera
  4. SV; Haha ja det är kul näre går bra för en gångs skull :)

    SvaraRadera
  5. Förstår typ hur du menar.. brukar också bli orolig för vad som ska gå åt helvete när allt gått misstänksamt bra ett tag..

    SvaraRadera
  6. Jag förstår precis hur du menar. Kan själv känna sådär ibland, men det gör mig mest irriterad på mig själv.
    Tråkigt att du var tvungen att ta bort badkar när det renoverades :(

    SvaraRadera
  7. Vart lite rörigt där men nu förstod jag.. förstår hur du menar! visst ser det gott ut?! :D tänkte testa ha i lite bacon i burgarna också :) ingen jätte matlust nu när jag är sjuk men men mat lär man ju få i sig!

    SvaraRadera
  8. Förstår ungefär hur du menar!

    svar: Jo, det är det.. Fast min verkliga hårfärg är mörkblond, så det börjar komma lite blont nu i utväxten haha.. så satans fult!!
    Men de ska bort snart så!! =)

    SvaraRadera
  9. Förstår precis hur du menar.. drygt de där.

    SV: ajdå, ja de måste du verkligen ;)

    SvaraRadera
  10. Vi vet nog alla hur den känslan är. Allt går bra och så går man och väntar på att nästa grej man gör går åt helvete!

    SvaraRadera
  11. Det är ju så människan fungerar, man kan aldrig vara nöjd :D

    SvaraRadera
  12. Sv. Tack, det kommer nog bli jätte bra när det blir klart :)

    SvaraRadera
  13. ja de skulle man verkligen vart1!

    förstår precis hur du menar, men antar att de är för att vi aldrig bli tillräkligt nöjda!

    SvaraRadera