tisdag 23 oktober 2012

Tisdag

Idag har jag vart och lämnat in ytterligare ett prov på vårdcentralen
De ringde förut och apparaten jag ska låna och ha på mig i ett dygn för att mäta blodtrycket ska jag hämta på mån nästa vecka, så behövde inte vänta på den så länge iallafall
Så antar att jag får reda på resultatet av det testet i slutet av nov när jag har tid på vårdcentralen igen

Skulle boka tid med ungdomsmottagningen idag med, men naturligtvis hade de inga telefontider idag så får ringa imon igen, på jobbet
Det är tur att jag har en snäll chef & pappa :)

Efter vårdcentralen åkte jag och städade hos R som jag gör som extrajobb en gång i veckan

Har även hunnit kolla genom lite bilder och inspiration till modevisnigen på ConFusion i dec
Så ska beställa lite lera & smyckesdelar typ på tor när jag fått lönen hihi ;)

Kl 7 ikväll ska jag möta Cissi vid Wiesel, ska köpa blekmedel på Willys där och sen åka hem till mig, bleka en del av mitt hår och färga det rött med färgen som jag fick hem från Cyberloxshop förra veckan
Hoppas det blir bra och inte oranget som vanligt, men Cissi är nog bra på de där ^__^
 Slänger kanske upp en bild sen på håret, eller imon :)

Åter igen, tack till alla som bryr sig och hoppas jag ska må bättre
Jag är nog bra snart igen! :)

6 kommentarer:

  1. Visst är den, ja båda två är det :)

    SvaraRadera
  2. SV: haha nej skrotat den(245;an) å sålt 244;an så nu har ja blivit Golf 3:a ägare...=)

    SvaraRadera
  3. Svar: Asso nja.. Anledningen till att jag har skaffaat clip on är ju för att jag vill låta luggen växa ut, annars hade jag bara klippt till den :)

    Alla rätt :D Vänstra är absolut hetast :D

    SvaraRadera
  4. Sv: Lille (Hollie) är 18 månader, en busig liten flicka som ger en mycket skratt om dagarna =)

    SvaraRadera
  5. Om det inte blir tillräckligt rött så finns det en toning som du kan köpa på salong som innehåller supermycket pigment :) Den är gjord för att man ska köpa med sig hem och använda hemma när man duschar och så.. Säg till om du är intresserad så kan jag kolla upp produktens hela namn och numret på den som gör håret riktigt rött :) Om det nu inte skulle bli tillräckligt rött av färgningen du gör :)

    SvaraRadera