fredag 12 oktober 2012

Fredag

Alltså jag vet faktiskt inte varför jag ska gå runt och vara ledsen?
Alltså jag menar jag träffade dig i 6 veckor
6 veckor är ingenting jämtemot årets 52 veckor... 

Vi är ju vänner iallafall, och jag har ju inte förlorat dig direkt!

Kom dessutom på i helgen att jag egentligen borde va singel i varje fall, för jag mår fortfarande dåligt över C, jag saknar honom inte för fem öre men va fan
Han va inte direkt snäll mot mig, och jo jag har mått dåligt sen dess och när tom J såg att jag gått ner i vikt.. Då har jag mått dåligt!

Och J ja, fick även tillbaka vänskapen där i helgen som var
Mycket förändringar på bara någon dag, lite mycket men på ett sätt bra!
Var utan vår vänskap i typ 1 år, men det är bra att det är som det ska igen, som det var för flera år sen :)

Men bloggen kommer nog fungera en hel del som en dagbok framöver, och ja ni kanske inte alltid kommer vilja läsa det jag skriver, men behöver allt skriva av mig ibland ;)

Kommer försöka fokusera och satsa på företaget och allt sånt där nu så mycket jag kan, vill ju göra något med mitt liv och inte vara en 3 dagars arbetande kvinna liksom, haha
Vill ha eget, kunna bestämma mina egna arbetstider, vara min egna chef och kunna se ut hur fan jag vill haha

Mycket babbel haha, sorry for that!

13 kommentarer:

  1. Sv: Ja, eller det är nog svårt att få tag på ögonbrynsfärg i typ rött.. Man använder ju speciell färg som är för ögonbryn och ögonfransar och de brukar oftast finnas i brun och svart :)

    SvaraRadera
  2. You go, självständig företagskvinna! Vill grabzen ha buisness med dig så får dom boka tid, haha!

    Det är skönt att vara singel egentligen, men man uppskattar det inte fören man är upptagen. Hm..

    Svar: Haha mja det återstår väl att se

    SvaraRadera
  3. Sv: jag gick in på två olika sidor på fb och hittade bilderna. den ena sidan heter hot tattooed chicks och den andra sidan heter Rockabellas, Rockabillys and everything from 30s to 50s - USA - där har jag hittat en del utav bilderna :)

    SvaraRadera
  4. Sv: gör det annars så brukar jag söka på google typ skriva tattoo inspiration eller tattoo och sen kanske ett motiv jag tycker om :)
    Nej det tror jag inte men det är bara att du lägger till mig ifall du vill :)

    SvaraRadera
  5. Den röda flaskan innehåller massa olika serum och heter Uniq 1, det är enligt mig det absolut bästa för mjukt och fint hår!

    SvaraRadera
  6. sv: eller hur :}
    Jaså, har jag? :P

    SvaraRadera
  7. Ibland behöver man får skriva av sig (:
    Kul med eget företag, vad är det för sorts företag du driver?

    Tack så jättemycket (:

    SvaraRadera
  8. man behöver skriva av sig ibland..
    hoppas du mår bra snart!
    vi letar lite mer norr om stan än vi bor nu :)
    tyvärr svårt att få lägenhet i Stockholm :/

    SvaraRadera
  9. Svar: Tack! Haha jag är sugen som fan på turkost :D Och rött!

    Precis!

    SvaraRadera
  10. Tänkte bara säga att jag håller i en liten tävling där du kan vinna ett valfritt smycke från deathlycute.se - om du är intresserad så får du jättegärna kika in på bloggen och joina! :D Det är verkligen sjukt fina grejer!

    Toodles <3

    SvaraRadera
  11. Modigt att du delar med dig! :)

    SvaraRadera