söndag 21 oktober 2012

Söndag

Well igår kväll var jag på fest med Saru hos en av hennes polare, va skit trevligt och folket va nice
Efter festen drog vi till Rockbaren, allt var bra till en början tills jag drack Rom & Cola som Sarus polare bjöd oss på
Blev lite för full, spydde inne på Rockbaren vilket inte var så kul och sen va jag tvungen att gå haha
Ja ja, pinsamt men skit samma nu

Sov hemma hos pappa som bor på Hedén, nästan granne med Rockbaren
Imorse när han skulle köra hem mig ble de lite för mycket 
Skulle gå till bilen och de började snurra så fick sätta mig ner en stund
De ble typ svart för ögonen, började svettas massor och blev jobbigt i bröstet 
Hade även ont i bröstet i fre 

När jag suttit en stund gick jag till porten och ställde mig och väntade på pappa som hade gått till parkeringshuset för att hämta bilen 
Då blev det helt svart för ögonen igen och trodde inte jag skulle kunna se igen och ont i bröstet 
Inte så skoj, höll fan på att få panik!
Undrar vad fan det är med mig, ska gå till vårdcentralen imon så får bi se vad de säger! 

Nu på kvällen känns de bättre, sovit en del och ätit mat, kollar på filmen Sylvia som nog är en av de bättre filmerna jag vet! :)
 
 

9 kommentarer:

  1. Hoppas de inte är nå allvarligt=)

    sv: ja superduper mysigt!

    SvaraRadera
  2. Oj, låter inte trevligt alls med yrseln och allt det där. Krya på dig och hoppas att det inte är något allvarligt!

    SvaraRadera
  3. oj inte kul att ha så där ont i bröstet, hoppas de inte är nå farligt!

    SvaraRadera
  4. Va kul me fest men inte så kul o bli så dålig :/
    De andra lät läskigt men hoppas du slipper känna så mera :)

    SvaraRadera
  5. Hoppas allt går bra!

    sv; Ja absolut :) Haha jo det verkar vara så ;)

    SvaraRadera
  6. SV; Haha ääsch, de var nog lite värre o vara med o slakta isf ;)

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig blogg du har! :) Kika gärna in på min nya blogg där jag skriver om loppisfynd, kreativitet och no-poo! :)

    SvaraRadera