fredag 14 september 2012

Special Effects

Någon som använt Special Effects som man kan köpa hos Beeunique?
Färgen ska tydligen vara väldigt bra och sitta som tusan, 2-6 veckor står det på hemsidan.

Funderar på att testa den innan jag ger upp kampen om rött hår!
Men då ska jag nog bleka lite till innan, haha men kanske be någon polare om hjälp ;)

Vad tycker ni?
Ska jag fortsätta att försöka vara rödhårig eller ge upp och bli svarthårig istället?





 Färgen jag tänkte använda är nog isåfall Hot Lava, för jag tycker nog mer om när det är lite mer åt det mörka håret än orange, man vill ju liksom inte se ut som en apelsin i håret, haha! ;)

_____________________________________________________________________

Glöm inte att vara med i frågestunden på min blogg som jag skrev om i förra inlägget.
Hitta till frågestunden HÄR!


3 kommentarer:

  1. SV; Haha, ja annars kan du ju pallra dig hit så ska ja banne mig se till så du blir rödhårig! ;) Här har du sängkläderna! Så får du ändra så det blir körsbär ist :) http://www.hm.com/se/product/94416?article=94416-C#shopOrigin=SA

    SvaraRadera
  2. SV; Precis, jomen dä tycker ja allt! ;) Haha jaja, lycka till då! :)

    SvaraRadera
  3. Jättesent nu.. Men kör på den, du kan inte hitta bättre på marknaden. Bleka lite är ett tips, även om den faktiskt klarar att sätta sig i oblekt med. Ett hett tips är att sova med den i, ta på dubbla badmössor. Den verkar nämligen bättre ju längre den sitter, förutsatt att den inte torkar ut.

    SvaraRadera