måndag 17 september 2012

iPhone 5 ♥

Wiiie, om ca 1,5 vecka börjar de sälja iPhone 5 i Sverige, perfekt lagom till mitt abongemang & nr försvinner från 3 hihi
Kanske borde köa hos Tele2 då?
Gått med min gamla Samsung som man inte kan gö nå annat än smsa och ringa med i ca 4 mån nu, man känner sig nästan handikappad och ganska efter, har inget liv längre när jag inte kan facebooka, fota, redigera bilder, blogga, lyssna på musik etc från mobilen

Råkade ju tappa min iPhone 3 i marken så hela skärmen sprack och telen gick sönder när jag va på krogen med Alexa, lyckat i know! 

Frågan är: vit eller svart? 
Kommer säkert gå runt med massa snygga skal ändå :D

Bild från google. Vilken färg hade ni valt?
 
 

12 kommentarer:

  1. Jag hade nog valt den svarta :)
    Hoppas allt är bra med dig :)

    SvaraRadera
  2. Vit men nu tog jag nytt abonnemang med 4s för att jag trivs med 4an :)

    Tack gumman <3
    Jag vet faktiskt inte hur man gör och det har aldrig varit problem förut så jag förstår ingenting... Men ändrar jag hur jag ska kommentera så går det men då försvinner bilden som jag har fixat dit....

    SvaraRadera
  3. Svart, lätt :D

    Svar: Nej assso man gör det via datorn, det funar inte med mobilkamera :) Man gör det i webbkamera

    SvaraRadera
  4. Jag har ju en iphone 4s svart, men ville ha en vit från början. :)

    sv; Ja det tycker jag att du ska göra :)

    SvaraRadera
  5. SV; Nejmen de är inge mellan mig o fredrik ifall du tror det :) Hans ex var i parken i lördags, o hon är typ sjukt i huvudet somfan så de blev ju massa trams därborta. haha ;D

    SvaraRadera
  6. Nä men jag har kollat och jag vet inte, det har inte varit så förut men det är likadant på din :P

    SvaraRadera
  7. Sv: ja, hela bilen svajade när vi åkte till linköping förut :/

    SvaraRadera
  8. Att köpa den vore ju rena drömmen ;) haha, men jag hade nog valt svart..

    SvaraRadera
  9. svart=)
    SV: hehe nej får snällt vänta ett år till tills körkortet kommer=)

    SvaraRadera
  10. hade nog valt svart, men de är för att jag aldrig lyckas hålla saker vita. Inte ens mobiler. ^^,

    SvaraRadera
  11. Svar: Haha den som ändå hade råd med det ;) Men som sagt, det är ju bara att skaffa skal.. Det fanns väl typ.. Heltäckande skal till 4an? Det borde komma till 5an också. Har man vanliga skal så syns ju färgen på framsidan, men den här är liksom heltäckande?

    SvaraRadera
  12. om jag vore du så skulle jag vänta någon månad med att köpa den, det uppkommer alltid en massa "fel" med nya telefoner som tar ett tag att lösa, har jobbat på tele2 så jag vet vilket kaos vi hade när ex. iphone 4s släpptes :)

    SvaraRadera